2013. december 13., péntek

Everything is bad...

Halihóó manók! Itt az új rész, sajnálom megint a rengeteg késést, de a suli végett nincs igazán időm írni remélem megértitek,de most a szünetbe aktiválom magam megígérem, hiszen nem sokára lezárul az első évad, és jön a második!!! Van egy pár új ötletem, na de nem húzom tovább az időt. Jó olvasást! Remélem tetszeni fog, és életjeleket kérekszépeeeen!! :) 
                                                                                                                                                                                                     Viki :)



- Ma reggeli rosszulléteimnek oka volt… most biztosan ideges leszel de terhes vagyok Ben és te vagy a gyerek apja. 
Egy pillanatra még a szívverésem is megállt annyira meglepődtem, aztán rájöttem arra hogy ez lehetetlen. Biztosan csak hülyéskedik.
- Ugyan Sophi, ilyen dolgokkal nem illik viccelődni nem gondolod? – kérdeztem nevetve. De egyből lefagyott az arcomról a vigyor mikor belenéztem Sophi könnyes szemeibe.
- Várj, te most tényleg nem vicceltél? – kérdeztem
- Nem, nem vicceltem Ben…terhes vagyok. Hidd el én sem így akartam, nem terveztem még gyereket, de ha egyszer már így alakult nem tehetünk ellene semmit… - válaszolta pityeregve. – Vagy talán te nem szeretnéd megtartani? – kérdezte, és könnyes szemeit rám szegezte.
- Figyelj Sophi, én sem így terveztem hogy ez fog történni, de ha már így alakult vállalom a felelősséget… és próbálok jó apja lenni a gyerekünknek. – válaszoltam. Hihetetlen ez az egész egyszerűen nem bírom felfogni, hiszen én még nem akartam apa lenni. De nem hagyhatom cserben Sophit, ha már egyszer ennyire felelőtlenek voltunk vállalnunk kell a következményeit.
- És mi lesz a barátnőddel? Ha megtudja bizonyára nagyon mérges lesz. – kérdezte Sophi. Igen Nessi teljesen ki fog bukni. Istenem miért ennyire reménytelen ez a helyzet…nem akarom elhagyni Vanessát mert mindennél jobban szeretem, de viszont Sophi mellett kell lennem, hiszen az én gyermekemet várja. Bárcsak visszamehetnék a múltba és az egész Sophival történteket semmisé tenném… de sajnos ez lehetetlen.
- Sophi gondolkodnom kell, hogy mi legyen valami megoldást kell találni. Bár nem hiszem hogy erre van bármilyen megoldás. – válaszoltam.  Ha Sophit választom Ness egy életre meggyűlöl, főleg hogy neki is most nagy szüksége lenne rám, hiszen az az őrült a nyomában van, viszont ha őt választom akkor a gyerekem anyját hagyom cserben, akihez semmilyen érzelem nem fűz.
- Rendben Ben, de hogy bebizonyítsam hogy nem verlek át gyere el velem az ultrahangos vizsgálatra. Reggel 9 kor itt várlak. De most megyek, tudod ez a nap egy kicsit sok volt számomra is, na szia. – köszönt el. Remélem ez az egész csak egy rossz álom amiből nemsokára felébredek. Én szeretem Vanessát és nem szeretném elveszíteni, de így sajnos halálra van ítélve a kapcsolatunk. Vajon tudnám hogy miért történik mindez pont velem?
Lassan visszakullogtam a vizsgálókhoz, közben gondolkodtam… ha minden igaz amit Sophi mondott akkor búcsút mondhatok az eddigi életemnek. Persze akartam én gyereket, csak nem most és nem egy olyan nőtől akire nem tudok barátnőmként tekinteni. De fel nevelem a gyerekemet és nem fogom elhagyni.

Vanessa szemszöge
- Doktor úr mondja már meg az eredményeket és már itt sem vagyok. – szóltam a röntgenfelvételeknél álló orvosnak. Mérges tekintettel nézett rám, komolyan ez a doki olyan mint egy katona. Még legalább tíz percen keresztül bámulta a leleteket, majd végre odajött hozzám.
- Nos kisasszony kisebb agyrázkódást szenvedett, és kisebb zúzódások vannak a karján és a lábán. Belső vérzés szerintem nem fog előfordulni, de azért örülnénk ha bent maradna egy éjszakára megfigyelésre. – mondta az orvos.
- Sajnálom doktor úr, de nem szeretnék bent maradni. Biztos vagyok benne, hogy semmi gond sem lesz, majd otthon pihenek. – válaszoltam.
- Hát nem is tudom, én azt ajánlanám hogy maradjon bent. De ahogyan gondolja, hozom is a papírokat, amiket alá kell írnia, hogy ha saját felelősségére szeretne távozni. Addig nyugodtan kimehet, majd a recepcióra kiviszek mindent.
- Rendben köszönöm.
Kimentem az ajtón és megpillantottam az egyik széken Bent. Úgy tűnt mintha valamin nagyon agyalna, és nem tűnt valami nyugodtnak. Biztosan Roberten gondolkodik… nem kellett volna neki elmondanom, de Semir biztosan beköpött volna neki. Valahogy nincs jó előérzetem megint…és ez nem jó.
- Már végeztél is édes? – kérdezte
- Igen csak kisebb agyrázkódásom van, bent akartak tartani megfigyelésen, de hát pihenni otthon is tudok.
- Bent kellett volna maradnod, és ha valami gond lesz?
- Nyugi, minden a legnagyobb rendben van most már. – válaszoltam
Nem válaszolt rá semmit, csak megszorította a kezemet, majd szorosan magához ölelt. Éreztem heves szívdobogását, és éreztem azt hogy valami nagyon aggasztja őt még mindig.
Lassan elindultunk a kocsihoz, a hazafelé tartó út csendben telt nem nagyon beszélgettük, és bevallom hogy ez is egy kicsit furcsa volt. Ben bekísért a házba, de sajnos nem tudott itt maradni, mivel ma éjjel dolgozik. Kéz a kézben sétáltunk be a sötét házba, azután lepakoltuk a dolgainkat és még egy kicsit ledőltünk a kanapéra.
- Ben olyan furcsa vagy, valami gond van? – kérdeztem halkan
- Nem kicsim semmi baj. – válaszolt és egy mosolyt erőltetett az arcára. Ez nem volt valami meggyőző, de egyenlőre úgy gondolom jobb ha nem kezdem faggatni hogy mi a gond. Biztosan elmondja ha úgy gondolja.
- De most mennem kell, tudod mentem a világot. – nevetett – Pihenj sokat, és ha valami gond van azonnal hívj. Öhmm.. és még valami  itt a fegyvered Krüger odaadta, de remélem nem lesz alkalmad használni. – ölelt át óvatosan. Kikísértem őt a bejáratig, majd egy hosszas búcsúcsók után elhagyta a házat.
Célba vettem a fürdőszobát, másra sem vágytam, mint egy jó kis forró fürdőre. Teliengedtem vízzel a kádat, beletettem egy kicsit a kedvenc dinnyés illatú habfürdőmből és beleereszkedtem a forró vízzel teli kádba.
Azt vettem észre hogy egy kicsit el is szundítottam, már egy kicsit hidegebb volt a víz. Viszont valami zörgést hallottam a nappaliból, biztosan Ben jött vissza, vagy talán… esetleg remélem nem Robert… Gyorsan magam köré tekertem a törölközőmet és halkan kiosontam a szobából.
Még a szívverésem is megállt, mikor egy álarcos embert láttam a házamban. Felkaptam az asztalomon lévő fegyvert, de az álarcos ember okosabb volt…tudta hogy használni akarom majd, és kivette a töltényeket. Hirtelen hátrafordult és rám vigyorgott.
- Heló drágaságom, már vártam a találkozásunkat. Vártam hogy végre megleckéztesselek… Tudod te aztán mindenkinek keresztbe tudod húzni a számításait. Kezdjük az elején ott volt az a tűzeset, azt hittem már ott megdöglesz de sajnos nem így történt, sőt tudod mi a rossz benne hogy jól sült el minden, mert boldog lettél, hát most ennek véget fogunk vetni. Szenvedni fogsz Vanessa Hamilton, szenvedni…- mondta. Meglepődtem először mert ez egy nő volt, viszont láttam rajta hogy tudta mit csináll.  Szemeimbe ismét könnyek gyűltek, fogalmam sem volt hogy mit akar ez a nő tőlem…
- Elég! Mit akar tőlem? – kiabáltam rá
- Időben mindent megtudsz, de előbb öltözz át. Nesze itt a ruháid. – dobta felém a ruhadarabokat. Menj a fürdőbe és ne feledd semmi próbálkozás, mert különben a barátot issza meg a levét. – kiáltott utánam.
Muszáj volt valahogyan üzennem Bennek, kitudja mi fog most velem történni, de csak a párás tükörre tudtam ráfirkantani annyit hogy S.O.S. Amint kiléptem a fürdőből ismerős arc tárult elém, hát persze miért is ne lenne itt még az én drága ex barátom Robert is…
- Örülök a viszontlátásnak, bár annak már kevésbé hogy eljárt a kis pofikád. – gúnyolódott. – Nagyon - nagyon rossz kislány vagy Nessi, ezért meg kell hogy büntesselek... – emelte fel a fejem, úgy hogy épp a szemébe tudtam nézni.
- Vidd el innen. – kiáltott a másik embernek. Engedelmeskedett neki azonnal hátraszorította a kezeimet, és kicipelt a fekete furgonjához, kinyitotta a csomagtartót és míg a kötelekkel szórakozott jó esélyt láttam a szökésre. De sajnos ő gyorsabb volt, mint én és már csak a sötétséget láttam magam körül.

Ben szemszöge
- Elkell neki mondanom Semir én így nem tudok nyugodtan itt maradni, láttam hogy mennyire bántja őt hogy nem mondtam el neki, de attól félek hogy ettől meg biztosan teljesen padlóra fog kerülni. – panaszkodtam Semirnek.
- Hát barátom ezt jól elintézted, nem ismered azt a szót hogy védekezés? Na jó a viccet félretéve biztosan, mondom biztosan ki fog akadni ha elmondod neki, szerintem várnod kellene holnapig és ha meglesz az eredmény elmondasz neki mindent, akár milyen nehéz is lesz.  – válaszolt.
- Egy idióta vagyok. - mondtam
- Igen az vagy.
- Hát köszönöm az őszinteséget. Te mit tennél a helyembe Semir? Ez annyira lehetetlen helyzet… - kérdeztem. De ő csak meredt szemekkel bámult a számítógép képernyőjét.
- Hahó mi a baj szellemet láttál? – kérdeztem
- Ez sokkal rosszabb, mintha egy szellem lenne, ez maga a katasztrófa.
- Mégis mi történt? – kérdeztem idegesen
- Tudod elküldték a körözött bűnözők listáját, mert kell az egyik ügy megoldásához. Tudod ki az a Miranda Black? – kérdezte
- Nem, miért kéne tudnom?
- Ez a nő egy bérgyilkos. És vajon hogy néz ki? Gyere ide nézd csak meg a saját szemeddel..- mondta idegesen.

A látványtól még a szavam is elakadt, hiszen ez a nő nem más, mint SOPHI.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése