2014. március 15., szombat

2. évad - 1.rész

Sziasztok,meghoztam a 2.évad bekezdő részét is! Nagyon kérek mindenkit, hogy irjon véleményt, ha olvassa, ugyanis ez most egy kicsit más lett. :) köszönöm! És igy egy kis trailer is a 2. évadhoz! :)
Viki

Vanessa szemszöge
Szörnyű fejfájással ébredtem, és a legrosszabb, hogy azt sem tudom, hogy hol vagyok. Lassacskán kinyitottam a szemeimet és rá kellett jönnöm, hogy nem máshol vagyok, mint egy bárpulton. Na remek, csodálom, hogy nem dobtak ki. Bár Mike jó ember, nem dobna ki csak úgy. Hiszen már több, mint egy éve, hogy nála lakom. Még Párizsban találkoztunk a reptéren, és egyből megtaláltuk a közös hangot. Barátok vagyunk, némi kis extrákkal…de egyikünk sem érez többet a másiknál. Mondjuk úgy, hogy hasonló a múltunk talán ezért is vagyunk ilyen jóban. Mike segített rajtam, bár igaz, hogy ez nem a legjobb megoldás, de kit érdekel. A régi Vanessa már két éve meghalt, és nem tér vissza többé.
Visszatekintés (kb. 1 és fél évvel ezelőtt)
Nem bírom tovább, el kell mennem, itt kell hagynom ezt a helyet,mert itt fogok begolyózni. Hiába mondja mindenki, hogy idővel könnyebb lesz, cseszettül nem könnyebb, sőt..napról napra csak nehezebb ez az egész. Idegesen dobáltam bele a bőröndömbe minden ruhámat, közben pedig lementem a konyhába és felbontottam egy üveg whiskeyt. Igen, mostanában az alkohol és én nagyon jó barátok lettünk. Már csak az maradt nekem az egész elcseszett életemből.
Tíz perc múlva a csengő hangját hallottam meg már megint. Minden nap körülbelül hússzor hallom. Álltalában Semir, vagy Emily járkál erre felé, de nem mindig nyitok nekik ajtót, nincs kedvem hallgatni azt hogy „Tudom, hogy milyen nehéz neked, de hidd minden rendben lesz, csak adj időt” , vagy a másik kedvencem, amit Emily szokott mondogatni „ Hidd el Ness, nekem sem könnyű, hiszen a bátyám volt, de biztos vagyok benne, hogy odafentről figyel minket, és biztos szomorú, avégett, hogy ennyire tönkrevágod magad.” Na ettől hányni tudnák… meg attól „hogy ez nem a te hibád” Nem a francokat nem, ha nem megy akkor Robert után, miattam mert én éppen a halálomon voltam,akkor most ez nem történt volna meg. Nekem kellett volna már a kocsiban meghalnom, sőt nem ott hanem már 14 évesen a hotelban anyám helyett, most akkor minden szuper lenne. Vagy talán nincs igazam? De, igen nagyon is igazam van. Hiába is próbálnak nekem minden mást bemesélni, ez a csúf igazság.
Ja igen, néha apám is meglátogat, de ő sem tud a megszokott szent beszédnél többet mondani…azt hiszi, hogy ez a tragédia, majd újra összehoz minket, de biztosítottam, hogy nem, én ugyanúgy gyűlölöm a tettei végett. Egyetlen úgymond barátom az Matt maradt, ő volt az egyetlen, aki megértett, de két hete neki is el kellett mennie vissza Londonba, így újra egyedül maradtam. Munkában csak a balesetem előtt voltam utoljára, azóta ha lehet messzire elkerülöm azt a helyet, viszont ma megszegem a kis szabályaimat ugyanis be kell mennem felmondani, hiszen elutazom. Nem tudom, hogy hová, de el innen. Új életet kezdek, új névvel, hogy senki se találjon meg. Ma estétől, amint felszálltam a repülőre, nincs több Vanessa Hamilton, már csak Cindy Cambell fog létezni ezentúl. Megvannak a papírjaim, minden el van intézve. Ismerek pár olyan embert aki, igaz nem legálisan, de elintézte az új személyazonosságomat, de most a törvény érdekel a legkevésbé.
Még mindig valaki csengetett, ezért kénytelen voltam ajtót nyitni mert már agyamra ment. Fogtam a kis üvegemet és elbattyogtam az ajtóig. Kinyitottam, és tadaaa mit látnak szemeim ki van az ajtóban? Nem más, mint Semir, meg sem lepődöm rajta. Ki másra számíthattam volna. Csak nem Benre? Á nem, hiszen ő lássuk csak…meghalt.
- Mit akarsz? – kérdeztem flegmán. Ő csak megforgatta a szemeit, és beljebb jött. A konyhába indult, ahol csak az óriási káosz uralkodott.
- Nem élhetsz így Nessi – jött oda hozzám és kivette a kezemből az alkoholos üveget. – Ez nem te vagy – rázta meg a fejét.
- Mégis mit tudsz te? Igen, talán régen nem ilyen voltam, de azok az idők elmúltak. Már ilyen vagyok, ha nem tetszik nem kell utánam jönni. Nyugodj meg, tudom, hogy csak azért járkálsz utánam mert megígérted neki, hogy figyelsz rám. De nem érdekel, felnőtt nő vagyok tudom, hogy mit csinálok – kiabáltam, és kikaptam a kezéből az üveget, és jó nagyokat kortyoltam bele.
- Igen? Felnőtt nő vagy? Azt hiszed,mi? Hát egyáltalán nem így viselkednek a felnőttek – vitte fel ő is a hangerőt – Figyelj, én tudom, hogy nehéz neked ez az egész, de egyszer muszáj lesz túltenned magad rajta és továbblépni. – ült le mellém a kanapéra. – Talán bejöhetnél dolgozni végre, lehet, hogy az jót tenne neked. Már mindenki hiányol téged. – mondta immár kedvesen.
- Pff..még hogy munkába, arra a helyre, ahol mindez kezdődött? Ahol minden tele van emlékekkel? Nem,köszönöm, én nem szeretnék emlékezni, nem szeretnék többé a múltra figyelni. Számomra vége annak az időszaknak. – magyaráztam neki. – De tudod mit, bemegyek veled, úgy is van egy két elintéznivalóm – kaptam az alkalmon, így legalább hamarabb tudok szólni a Krügernek a felmondásomról.
- Na végre, legalább kimozdulsz egy kicsit. – állt fel a helyéről, és egyből az autója felé tartott. Én pedig követtem kifelé. Útközben a csend uralkodott, Semir koncentrált a vezetésre, én pedig bámultam ki az ablakon, és a legrosszabb dolgot csináltam visszaemlékeztem…Még egyszer utoljára átgondoltam mindent, és úgy gondolom, hogy helyesen cselekszem. Hiszen itt csak szenvedés lenne semmi más. Ezt letudva magamban indultam be a volt munkahelyemre. Először megtorpantam az ajtóban, hiszen egy kicsit azért féltem belépni, de aztán végül sikerült legyőznöm a félelmemet.
Bent minden ugyanúgy nézett ki, ahogyan a történtek előtt… Amint megláttak a többiek, egyből egy egy öleléssel üdvözöltek. Tudom, hogy talán utoljára látom őket, és azért hiányozni fognak, nagyon is. Semirrel bementünk az irodába, egyből Ben asztalán akadt meg a szemem, hiszen már teljesen üres volt. Olyan furcsa, hiszen mindig szanaszét volt rajta dobálva minden, most pedig egyszerűen üres…és egy képen kívül nincs rajta semmi sem. Közelebb mentem hozzá, végigsimítottam az asztalkán és szinte akaratomon kívül, de újra lejátszódtak az emlékek a fejemben, mikor még minden rendben volt..Kezembe fogtam a kis képet, a közös képünk volt rajta, amit még Londonban készítettünk. Megtörtem, könnycseppek gyűltek a szemembe, és lassan lecsurogtak az arcomon. Üresnek éreztem magam belülről, igazából már annyira fájt, hogy nem éreztem. Vagy talán már hozzászoktam a fájdalomhoz…
- Minden rendben? – jött oda hozzám Semir, amint meglátta, hogy zokogok. Nem válaszoltam semmit, gondolom ebből ki tudta következtetni, hogy mi van. Letettem a képet vissza az asztalra, és egy kicsit összeszedtem magam, majd a főnök irodája felé közeledtem. Óvatosan lenyomtam a kilincset és beléptem az ajtón.
- Jó napot – köszöntem
- Magának is Ms. Hamilton. Hogy érzi magát? – kérdezte
- Nos, erre nem szeretnék válaszolni – intéztem el ennyivel – Felmondok – böktem ki hirtelen.
- Hogy micsoda?
- Jól, hallotta, nem szeretnék többé itt dolgozni, tudja itt minden rá emlékeztet, és én ezt egyszerűen nem szeretném tovább csinálni. Magának elmondom, hiszen bele kell írnia az okot a felmondásba. Szóval, elutazom..holnap reggel, és valószínűleg egy ideig, vagy talán soha nem jövök már vissza. Új életet kezdek. Szeretném, ha ezt holnap elmondaná a többieknek is, mivel én nem vagyok rá képes. Nem bírnám a búcsúzást… Mondja meg nekik, hogy sajnálom, de így lesz a legjobb…- mondtam a főnöknek aki ledöbbenve hallgatott végig. Majd a végén bólintott egyet,én pedig nyugodt szívvel indultam el az ajtó felé. – Ja és ne keressenek kérem – fordultam vissza. Majd intettem egyet és elhagytam az épületet, a főnök irodájában volt egy hátsó kijárat ott távoztam, és gyalog indultam el. Eszembe jutott még egy kis dolog, amit el kell intéznem. Útközben megálltam egy virágosnál és vettem két szál rózsát, majd folytattam az utam…a temetőbe. Már a temetés óta nem jártam, kint…egyszerűen nem tudtam kimenni. De most muszáj, el kell tőle búcsúznom. Őt nem hagyhatom itt csak úgy. A temető kapujához érve összeszedtem minden energiámat, és átléptem az kapun. Egyből szörnyen rossz érzés fogott el. Lassan sétáltam a sírok között, mikor odaértem a célomhoz leültem a mellette elhelyezett kis padra. Az egyik rózsát leraktam magam mellé a másikat pedig a kezemben szorongattam. Úgy éreztem,mintha nem egyedül lennék itt.. persze itt most nem arra gondolok, hogy körül vesznek a szellemek, hanem olyan furcsa érzés volt. Ilyen érzésem, Ben közelében szokott lenni. Jó érzés volt, mégis ijesztő, hiszen tudom, hogy nem él.
- Ben, én csak azért jöttem, hogy…hogy elbúcsúzzam..Tudod, elmegyek, elölről kezdek mindent. – tettem le a rózsát a sírra. – Hiányzol, rettenetesen, egyre jobban, mindig,mindig jobban. Úgy érzem szétszakad a szívem, ha rád gondolok. Legszívesebben utánad mennék,de tudom…tudom, hogy annak nem örülnél, sőt biztos vagyok benne hogy óriási lecseszést kapnák végette – mosolyodtam el, ahogyan elképzeltem a szituációt, de közben a könnyek megállíthatatlanul potyogtak a szememből. – Miért? Miért kellett pont neked elmenned Ben? Azt mondtad, hogy soha sem fogsz elhagyni, emlékszel? – kiabáltam – Mond , emlékszel? Válaszolj! Na mi lesz? …. Persze, nem tudsz válaszolni, mert megszegted az ígéreted és itt hagytál. Látod? Egyedül maradtam. Haragszom rád, haragszom magamra, haragszom mindenkire. Rád azért mert elmentél és ezt soha nem bocsátom meg neked? Magamra pedig, mert hagytalak elmenni, és mert az én hibám volt az egész. Szóval így kell búcsúznunk tényleg? Itt kell ordibálnom egy sírkővel…most komolyan idáig jutottunk. Nem hiszem, el Ben… te nem lehetsz ott lent egyszerűen nem. – rogytam le a földre. – Nem válaszolsz, látod? Akkor én most megyek is…Szeretlek, mindennek ellenére szeretlek nagyon is. Egyszer még találkozunk – néztem fel az égre és elindultam. Anyukám sírjához is letettem egy virágot és elbúcsúztam tőle is, majd kifele indultam.  Lépteket hallottam magam mögött, gondoltam, hogy valami macsak lehetett csak, de hátrafordultam és egy férfi alakot vettem ki, de aztán eltűnt. Követni próbáltam, de nem mentem sokra vele. Talán már begolyóztam.
***
Másnap reggel felszálltam a Párizsba tartó gépemre, és innentől kezdve 180 fokos fordulatot vett az életem, nem éppen jó irányba. 

4 megjegyzés:

  1. egyre jobb :)) de hiányzik Ben :( kövit :)

    VálaszTörlés
  2. fúúú ez valami nagyon jó rész volt, de Ben jöjjön vissza minél előbb <33
    ja, és a trailer is nagyon jól sikerült ;) kövit gyorsan!!

    VálaszTörlés
  3. Minél hamarabb ha lehet folytatást. Ja és Bent vissza. :)))

    VálaszTörlés