2014. március 30., vasárnap

2. évad 2. rész - Búcsúlevél

Sziasztok, itt a második rész is. Remélem tetszeni fog,és megkérnék mindenkit hogy véleményt hagyjon maga után, akár chaten is. Köszönöm :)

Vanessa szemszöge

Összeszedtem a bárban hagyott cuccaimat és az otthonomnak nevezett házba siettem. Nem vágytam másra, csak egy kis forró fürdőre, a tegnap éjjel után szükségem volt rá. Még mindig éreztem az alkohol és a drog mámorító hatását, ami felszabadulttá tett még jobban. Ezt figyelmen kívül hagyva hagytam el a kocsmát és indultam útnak kocsival. Az egyik mellékutcába hajtottam be, mikor láttam, hogy jönnek utánam a zsaruk…Na szuper mondhatom, másra sem vágytam csak is ezekre. Félreálltam az egyik parkolóban és kiszálltam a kocsiból. Próbáltam úgy tenni, hogy a múlt éjjel nyomait még csak véletlenül se lehessen rajtam látni, a biztonság kedvéért inkább felvettem a napszemüvegemet is.
- Jó napot hölgyem igazolványt és hajtásit kérünk – jöttek oda hozzám. Na igen, a szokásos duma.
Átnyújtottam a szükséges iratokat és vártam, hogy mi fog történni. Az egyik rendőr a kocsiba ment a papírjaimmal gondolom ellenőrizni, hogy nem e hamisak, ezért kezdtem egy kicsit meg ijedni, mivel tényleg hamis papírjaim voltak, reméltem, hogy nem szúrják ki, mert akkor lőttek az én kis álcámnak.
Biztos voltam benne, hogy keresnek Los Angelesből, és ha Semiréken múlik már rám is küldték a hatóságokat, ám eddig sikerült csendben meghúznom magamat. Egészen mostanáig.
- Minden rendben van? – mentem oda a kocsihoz. A két rendőr pár percig csak beszélgetett egymással, de sajnos nem hallottam, hogy mit beszéltek.
- Kisasszony jó lenne ha befáradna velünk a rendőrségre kérem – fordult felém az egyik.
- Miért? Nincs rendben valami? – kérdeztem úgy,hogy ne keltsen feltűnést az idegesség,ami most uralkodott rajtam.
- Valami végett nem tudjuk az igazolványát ellenőrizni – válaszolt. Nem futhattam csak úgy el,  ezért kénytelen voltam velük menni és bízni abban, hogy minden rendben lesz. Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy Mike a táskámba dugott két csomag heroint, azért hogy vigyem haza. Na remek, ha ezt megtalálják nálam egy életre végem lesz. Fél óra alatt oda is értünk a rendőrségre, ahol leültettek egy irodába, hogy várjak ott. Ahogy körülnéztem a kis helyiségben elkezdtek hiányozni a régi idők. Most valahogy újra eszembe jutott minden, hiszen én szerettem rendőr lenni, mindig is. Eszembe jutottak Semirék is a londoni kirándulásunk…és az a személy is, akire a legfájdalmasabb visszagondolnom, nem más mint Ben. Vajon most mit szólna nekem? Egészen biztos vagyok benne, hogy leszidna a viselkedésem végett. De ugyan már miről beszélek, hiszen halott, MEGHALT, nem fog visszajönni semmilyen csoda folytán sem. Gondolatmenetemből az éppen felém közeledő rendőr rázott ki.
- Megkérnénk, hogy adja oda a táskáját, és fáradjon velünk a kihallgatóterembe Ms. Cambell – mondta komolyan, de mielőtt tiltakozhattam volna bilincsbe verte a kezemet és úgy vitt oda. Szépen nézek ki mondhatom. Pacsit magadnak Ness.
- Máris jön az egyik kollégám és kihallgatja Önt, addig mi átnézzük a dolgait – mondta ismét, még szerencsémre, hogy a két zacskó drogot elrejtettem egy olyan helyre ahol szerintem nem mernek kutakodni. – Ja és vérvétel is lesz, mivel a gyorshajtás végett szükségünk van arra, hogy kimutassuk nem e fogyasztott alkoholt az elmúlt 12 órában – na jó, ez már totális lebukás.
Türelmetlenül vártam a vérvétel után arra, aki ki fog majd hallgatni. Pár perc múlva be is lépett valaki  az ajtón, riadtan kaptam oda a fejem és a döbbenettől egy szó sem jött ki a torkomon, az ajtóban nem más állt, mint Matt.
- Jézusom Nessy te meg mi a szart keresel itt? – kérdezte, közben pedig szorosan átölelt.
- Elkaptak gyorshajtásért – válaszoltam flegmán. Láthatólag nem lepte meg hogy ennyivel elintéztem a dolgot.
- Úgy értem mit keresel Párizsban? És mi ez a ruha rajtad? – nézett rajtam végig. Hát igen, nem az én stílusom szokott lenni a picsanadrág és a szűk mell alattig érő topp, de hát az emberek változnak. A kérdéseire csak vállat vontam és lehuppantam a sarokban lévő székre, és a további időt a cipőm tanulmányozásával töltöttem.
- El sem tudod képzelni, hogy mennyit kerestünk téged. Semirék is rettentően aggódtak…már arra is gondoltunk, hogy nem is élsz, hogy végeztél magaddal – szidta le a fejemet Matt barátom.
- Látod élek, nincs baj – nevettem el magam.
- De igen, nagyon is baj van, hogy tehetted ezt? Lelépsz egy szó nélkül… - folytatta a lecseszésemet, én ügyet se vetettem rá most a körmeimet néztem és tudatosult bennem, hogy ideje lesz meglátogatni a manikűrösömet. Az ajtó hirtelen kinyílt és az egyik nyomozó jött be rajta. Kezében gondolom a véreredményekkel.
- Ki az a Cindy Cambell? – kérdezte Matt a zsarutól, ő pedig egyenesen rám mutatott. Matt sóhajtott egyet és kiküldte a felesleges személyt a szobából, majd belenézett az aktákba. A sorok olvasása közben a csalódottság ült ki az arcára, majd miután letette a mappát felém közeledett.
- Ez nem te vagy, egyáltalán mi ez a név? És mondd csak mióta drogozol? – kérdezgetett egyre idegesebben, de én csak vonogattam a vállamat és nem néztem fel rá.
- Vanessa az istenért válaszolj már végre – kiáltott rám, mire összerezzentem. Hezitáltam azon, hogy mondjak e neki valamit vagy csak hallgassak.
- Te ezt rohadtul nem érted – vágtam vissza végül. Megrázta a fejét és kiment a szobából. Hát ebbe meg mi ütött? Azért ennyire csak nem vagyok szörnyű…na mind egy. Matt amint látom nem hagyott magamra csak kiment valamiért. Egy fehér borítékkal a kezében tért vissza, amit aztán szó nélkül át is nyújtott nekem. Nem tudtam mit akarhat evvel, hiszen a borítékra nem volt írva semmi sem. Lassan feltéptem a csomagolást és olvasni kezdtem.
Kedves Vanessa,
Ha most ezt a leveled a kezedben tartod az azt jelenti, hogy én már nem lehetek veled többé. Nem vigyázhatok rád, nem tehetlek boldoggá,de ne felejtsd el, hogy mindig veled vagyok. Akárhol vagy, akármit csinálsz én veled vagyok. Egy percre sem hagylak magadra. Elsősorban szeretnék neked köszönetet mondani, hogy megismerhettelek és hogy magamévá tudhattalak. Bár nem indult valami fényesen a kettőnk kapcsolata, de a végére sikerült megbékélnünk egymással. Egy életvidám,mosolygós lányba szerettem bele, és szeretném ha mindig ilyen maradnál. Mert majd egyszer valaki ugyanígy fog beléd szeretni ahogyan én is, és nem szeretném ha egy szomorú lányt látna, bár tudom, hogy nehezen éled meg most a történteket, de kérlek ne csinálj butaságot. Minden rendben lesz, gondolj a sorsra, hogy ennek így kellett most lennie, és ez azt jelenti, hogy egy jobb élet vár rád valaki mással az oldaladon. Egy nap majd gyerekeid lesznek és hihetetlenül boldog leszel  valakivel, és szeretném ha majd ennek az illetőnek is megmutatnád ezt a levelet, van számára egy fontos üzenetem a levél végén. De odafent mindig ott leszek én is, és ne feledd mindent látok. Veheted ezt a levelet egy amolyan búcsúlevélnek, amiért nem tudtam neked ezeket elmondani. Bár remélem minél később fogod ezt elolvasni, vagy inkább nem is fogod olvasni, de a sorsunkat nem mi irányítjuk sajnos. Egyébként, ezt a levelet éppen a londoni nyaralásunk utolsó előtti napján írom, te éppen a fürdőben vagy és nem is sejted, hogy mit csinálok. Végezetül még annyit, hogy örökké szeretni foglak téged, de el kell, hogy engedjelek, és neked is így kell tenned.
Ben

ui: Te aki, most Nessy mellett tudhatod magad,tudnod kell, hogy nagyon szerencsés ember vagy. Becsüld őt nagyon meg, hiszen még egy ilyen lányt nem fogsz ismerni, mint ő. Ezt jól vésd az eszedbe.

Mire a levél végére értem a könnycseppek egymást megelőzve száguldoztak ki a szememből. Nem ezt szerette volna, biztos vagyok benne, hogy nem büszke most rám egy cseppet sem.
- Épp az nap indultam vissza Los Angelesbe mikor elmentél, akkor szerettem volna neked adni a levelet – ült le mellém Matt. – Nagyon szeretett téged – mondta, de ettől még jobban sírnom kellett. Talán most jövök rá arra, hogy mennyit is jelentett nekem valójában.
- Hiányzik – suttogtam. – Nagyon hiányzik – borultam Matt nyakába.
- Tudom szivem, de az idő begyógyítsa a sebeket – válaszolt. – Na de most gyere, kiviszlek innen – segített fel a székből.
- Haza kell mennem – néztem magam elé. Tényleg biztos voltam benne, hogy készen állok visszamenni Los Angelesbe, hiszen egyetlen cél lebegett a szemem előtt…a BOSSZÚ.

5 megjegyzés:

  1. olyan szomorú volt a levél :((( szegény Vanessza, Bent tessék visszahozni a halálból :)

    VálaszTörlés
  2. Ahjjj ezek a franya konnyek. Bruhuhu Bent akarom <3

    VálaszTörlés
  3. Osztom én is, Bent valahogy vissza!! <3 Ness pedig csinálja ki őket kegyetlenül!;D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés