2013. július 29., hétfő

1.Rész - A találkozás

Hát meghoztam az első részt :) reméllem tetszeni fog az eleje a storynak kicsit furcsa lesz :D remélem nem gond :) Örülnék ha jeleznétek hogy tetszik e vagy valami :) ide is lehet irni  a fb csoporba : https://www.facebook.com/groups/488264897914475/
                                                                                                                                Viki :) 



Vanessa szemszöge:
-Kicsöng, kicsöng, de akkor mért nem veszi fel ??? – idegeskedtem este lefekvés előtt , mert nem tudtam elérni Robertet . Nemigaz  , hogy mindig ott kell maradnia a munkahelyén.Már este 11 óra és még mindig nincs itthon. Na mindegy megprobálom újra. – Na végre Robert hol a fenében vagy ??? És mi ez a hangazavar körülötted? Ugye nem egy másik nővel vagy?? –kérdeztem idegesen
–Nyugi már bébi , csak egy kis céges buliban vagyok – nyögte ki a szavakat ,alig érthetően.
-Gyere Robi maci szerintem a hotelban kényelmesebb lesz …. – hallottam a háttérben egy női hangot.Na nekem ennyi elég is volt idegesen lenyomtam a telefont majd elkezdtem készülődni . Nem tudom hová akarok menni meg azt se , hogy mit akarok csinálni de egy valamit tudok biztos nem maradok itthon.
Elindultam a Los Angeles-i éjszakába nem érdekelt semmi , csak azt tudtam , hogy én most tombolni akarok,és fogok is az biztos,már rám fér.
Beléptem egy elég  jó kis szórakozóhelyre ami teli volt emberekkel, egyből lecsaptam a bárpultra és már kértem is egy jó kis vodka tonicot , tonic nélkül persze … és ez így ment míg valaki megnem szólított ..
Ben szemszöge:
-A fenébe nem igaz hová tettem a pénztárcám már megint ?? Remélem nem Jessicánál vagy fene tudja a nevét kinél maradt. Azt hiszem ma rám fér egy kis bulizás már nagyon elegem van , hogy egyfojtába csak a munka a munka és a munka … komolyan sokszor azon gondolkozok  hogy felmondok. Sokkal jobb lenne többet bulizhatnák , és persze több nőt vihetnék az ágyamba.Tudjátok nem vagyok valami komoly kapcsolatos tipus jobban szeretem az egy éjszakás kalandokat . Tudom , hogy ez nagy hülyeség , de egyszerűen nincs szükségem senkire aki paranacsolgat, nincs kedvem hisztiket hallagtni jobb nekem így . Szerelem? Hát azt hiszem , hogy én nem fogom megtudni milyen érzés , de nem is akarom. Talán lehet majd egyszer a távoli jövőben.. – Na végre megvan a pénztárcám indulhatunk az éjszakába.
Elindultam a városba mivel majdnem hogy a város közepén lakok nem kell kocsival mennem így nem is kell józannak maradnom hála Istennek . Bementem az első szórakozóhelyre amit megláttam elég sokan voltak , azt hiszem itt maradok. Oda mentem a pulthoz ahol egy nagyon csinos pincérnő szolgált ki azt hiszem eltudnám őt magam alatt képzelni , ha értitek mire gondolok. De ekkor odajött egy barna göndör hajú lány a pulthoz úgy látszik hogy  ma ő sem akar józan maradni , hát gondoltam oda megyek hozzá szórakozzunk együtt…

2 megjegyzés: