2013. július 31., szerda

5.rész - A találkozás part II (2)

Hát meglettek a komik ,és nagyon örülök. :) Remélem olvasni fogjátok továbbra is a történetet . :) ÉS KÉREK SZÉPEN MINDENKIT , HOGY KOMIZZON , SZAVAZZON, VAGY HA NEM IS KOMIZIK AKKOR CHATEN IRJA LE A VÉLEMÉNYÉT!!!!. Higgyétek el ez nagyon fontos számomra :) Nagyon szépen köszönöm :) 
                                                                                                                      Viki :) 


Ben szemszöge



- Ne nem igaz.. már megint hétfő .- Idegesen kapcsoltam ki az ébresztő órát. Nagyon furcsa álmom volt az éjjel . Avval a lánnyal álmodtam . Hogy is hívják? Nessi , azt hiszem . Azt álmodtam , hogy megölték őt . Hát mit mondjak kár lenne érte , de különösebben nem érdekelne.. Ma jön az új kollégám , remélem nem kezdőt tesznek be mellém, és nem is valami hisztis libát, aki megijed a vér látványától , és nem bírja a gyorsaságot.  Nekem talpra esett kollégára van szükségem , olyanra , mint amilyen Semir volt. Sajnálom , hogy áthelyezték őt Németországba nagyon jó társ volt , és remek barát  . 
- Na jó ideje lesz felkelni. – gondoltam magamban. Rápillantottam az órámra 7:50 –et mutatott .- Nem hiszem el megint el fogok késni , mindig elkések – idegeskedtem . Gyors tempóval lezuhanyoztam , felöltöztem , és már indultam is.  Útközben vettem reggelit , amit gyorsan be is vágtam.
Beléptem az épültbe Emily és Hotte szóltak , hogy az új társam már megérkezett. Gyorsan beléptem az irodába és sikeresen kivertem a dolgait a kezéből . Mire ő rám kiabált . Na remek egy nő lesz az új társam már mindjárt jól kezdődik. De megkell mondjam nagyon ismerős hangja van , mintha már hallottam volna . Ránéztem , azt hiszem úgy meglepődtem mint még soha . Ott állt előttem Nessi teljes életnagyságban . Egy francba szó hagyta el a számat , amit azt hiszem ő is meghallott, de nem érdekel.
Elkezdte mondani , hogy felmond és hogy nem akar a társam lenni , de erről sikeresen lebeszéltem , mivel akkor kiderülne a mi kis titkunk. Bár igazán nem értem miért van ennyire berezelve , azért hogy megtudják . Ha barátja lenne  biztos nem egyedül lett volna akkor este . Ha meg  van  akkor nem igazán törődhet vele . Én ilyen gyönyörű lányt el nem engednék egyedül sehová .
Elkezdtem felé közeledni , hogy megpuhítsam egy kis csókkal ,  de ő pofon csapott . Komolyan nem gondoltam volna róla hogy ő rendőr . Inkább olyan apuci pici lányának képzeltem el , akinek megvan mindene. Kíváncsi vagyok , hogy mit tud , ha a vezetési stílusomtól megijed akkor nem ide való.A többi társ jelöltem is akkor bukott el. Nem bírták a gyors hajtást . Na de majd őt is próbára teszem. Kimentem az irodából , gondoltam hagyok neki egy kis nyugalmat,míg kipakolja a dolgait.
- Jäger várjon meg – jött utánam a főnök
- Igen főnök? – Kérdeztem
- Na mit szól az új társához? Meg van vele elégedve ? – kérdezte kíváncsian , mivel már vagy 20 társam volt mióta Semir elment , de egyikkel se voltam megelégedve
- Hát majd meglássuk , egyenlőre szimpatikus – válaszoltam mosolyogva. Igazat mondtam , mert tényleg nagyon szimpatikus lány , és én már jobban is ismerem őt mint  bárki más itt a rendőrségen.
- Nekem is szimpatikus , Matt ajánlotta őt be . Azt mondta , hogy nagyon fontos lenne neki , és hogy nem bánjuk meg hogyha felvesszük őt . Egyébként Jäger olyan furán nézett rá Önök ismerik egymást valahonnan? – kérdezte
- Nem dehogyis , honnan ismerném ? – hazudtam . Nagyon kíváncsi vagyok , hogy ilyen lány miért lett rendőr . Biztosan van valami a háttérben . Biztos vagyok benne , és ki is fogom deríteni .
- Egyébként az igazi neve Vanessa Hamilton , az apjáé Los Angeles egyik leghíresebb építészete. Csodálkozom is , hogy rendőrnek ált . Az apja biztosan nem díjazta . Matt azt mondta, hogy nem tartsa a kapcsolatot az édesapjával . – mondta
- Gondolom akkor evégett nincsenek jóban . – gondolkoztam hangosan
- Ja és még valami Robert Parker a barátja neki – mondta a főnök egyhangúan, majd elment.
- Na ne .. Az a Robert Parker. Az nem lehet .  Hisz az-az ember egy közveszélyes bűnöző . És akkor lehet Vanessa tud a dolgairól nem ? – Csodálkoztam . Robert Parker Los Angeles egyik legveszélyesebb bűnözője , bár eddig semmilyen bűntényt nem lehetett rá bizonyítani , de egyszer úgyis elkapjuk. Kizárt , hogy ne tudna a piszkos ügyeiről Ness , lehet hogy ő is neki dolgozik ? De azt nem nézem ki belőle . De most , hogy így belegondolok Ness Londonba járt az akadémiára,és ügyes ember ez a Robert akkor biztosan titkolja előtte , de én le fogom buktatni az biztos ,már 3 éve rá vadászok . Azt hiszem , hogy most könnyebb is lesz elkapni , mivel itt van a barátnője. –Ááá.. értem szóval ezért mondta , hogy azt a bizonyos dolgot nem mondhatom el senkinek, nehogy Robert megtudja – gondolkoztam hangosan . Csodálkozom , hogy ez a lány még életben van ,és hogy Robert nem nyírta ki mindjárt mikor megtudta , hogy rendőr, hiszen bármikor a fülébe juthat valami a kis barátjáról. Szerintem idő kérdése és megpróbálja megölni. De nem fogom hagyni , hogy még 1 társamat megöljön , azt nem engedem , bármennyire is utáljuk egymást (mondjuk nekem nincs vele semmi bajom csak ő utál) . Meg fogom védeni.
A gondolkodásból a riasztó hangja zökkentett ki . Szóval munkára fel !
Egy holttestet találtak az autópálya mellett. Ez nem lehet igaz ez már a 4. halott ebben a hónapban . Ez nem véletlen . Valaki nagy dobásra készül. Biztos vagyok benne , hogy a 4 eset összefügg . Ugyanúgy történik minden mindig. Hátba lőnek egy gazdag pasit, és a tettes nyomtalanul eltűnik . És eddig 3 áldozat bankár volt. Kezdem azt hinni , hogy egy pszichopata sorozatgyilkossal van dolgunk . De nem tudom miért pont a bankárokat öli meg.
- Gyere  munka van – szóltam be neki az irodába
- Megyek  – válaszolt , és már szaladt is kifelé
Az autóban ismertettem Nessivel a feltételeket , hogy ne hányja össze a kocsit mert még 1 hetes sincs , de bírta a gyorsaságot.  Egy jó pontot kap. A 45 perces utat le rövidítettük 15 percesre .
Ahogy sejtettem ugyanúgy 3x hátba lőtték az áldozatot , majd a folyóba dobták , bár ebben az esetben lelökték a hídról. Az áldozat neve Frank Berger, 45 éves , bankár. Ahogy észrevettem Vanessa egy kicsit ideges volt , szerintem még nem látott élőben egy szétlőtt hullát . Odaküldtem , hogy nézze meg a zsebeit , hátha találunk nála valamit. Én tovább folytattam a szemtanú kihallgatását , aki egy részeg hajléktalan volt. Nem nagyon tudtunk meg semmi újat csak annyit , hogy lövéseket hallott , mire ideért  a gyilkos már elment.


Visszamentem a holttesthez , ahol Vanessa megmerevedve állt felette fal fehéren . Úgy látom tényleg nem látott még ilyet .  A következő percben azt vettem észre hogy  elájult ,és egyenesen a karjaimba esett. Abban a pillanatban egy furcsa érzés kerített hatalmába, mégpedig az , hogy vigyáznom kell rá nem engedhetem , hogy baja essen. 

2 megjegyzés: