2013. július 31., szerda

4.Rész - A találkozás part II (1)

Hali :) Meghoztam a 4.részt. Ez már jó hosszú rész lett :) Könyörgöm aki elolvasta legalább chaten írjon , hogy van e értelme folytatni, vagy 2-3 komit a rész alá :) köszönöm :* 
                                                                                                                 Viki :) 

Vanessa szemszöge 



- Ne , ne , nee kérem ne hagyják hogy meghalljon nem tehetik ezt. Túl kell élnie – kiabáltam torkom szakadtából az orvosoknak . De nem válaszoltak csak betolták őt a műtőbe . Én csak annyira emlékszek hogy az egyik percben még hülyéskedünk a másik percben pedig egy hangos lövés és Ben már a földön is volt.Szörnyű érzés volt őt úgy látni , és én nem is próbáltam megakadályozni , pedig megtehettem volna az én hibám ha meghal. – Kérlek Istenem ne vedd el tőlem őt . Én azt hiszem mindennél jobban szeretem. – mondtam halkan . Abban a pillanatban jöttek ki az orvosok , és közölték a rossz hírt miszerint a golyó pontosan a tüdejét találta el. -  Nem, ezt nem hiszem el , maga biztosan csak átver. Had nézzem meg látni akarok Ben-t – estem neki az orvosnak . Bevezettek egy hideg szobába, ahol volt egy ágy és rajta egy letakart ember . Csak remélni mertem , hogy nem ő van a lepedő alatt. Mikor lehajtottam a fejéről a lepedőt akkor dőlt össze bennem egy világ. Ben élettelen teste volt a lepedő alatt .Az eddig egyfolytában mosolygó és jókedvű srác most itt fekszik előttem holtan– Nem hiszem el ! Te nem hallhattál meg – kiabáltam sírva

 - Kicsim , kicsim ébredj fel csak rosszat álmodtál – simogatta meg az arcom Robert 
- Mi?? Ez csak egy álom volt? – kérdeztem még mindig könnyeimmel küszködtem . És most hogy vissza gondolok elég fura álom volt ,hiszen miért sírnák én Ben után. Többet nem is fogom látni, és nem is akarom . De miért mondhattam hogy nagyon szeretem ? Mert ez abszolút nem így van legszívesebben belefojtanám egy kiskanál vízbe . Mindenesetre nagyon fura előérzetem van ,és ez nem jelent jót.
A gondolatmenetemből Robert zökkentett ki.
 - Tudod ma lesz az első munkanapod és gondolom nem szeretnél elkésni – mondta majd elkezdett játszani a hajammal – egyébként arra megyek ma én is a munkába szóval elviszlek , ha akarod.
- Rendben már indulok is  készülődni –mondtam neki , és adtam egy puszit az arcára. Teleengedtem a kádat forró vízzel majd egy jó fél órát áztattam magam. A tegnap előtt történteken gondolkoztam. Valahogy nagyon rossz elő érzetem van , csak  tudnám, hogy miért. Komolyan kezdek begolyózni egyre többet beszéllek magamban , ez már röhejes.
Mikor kiszálltam a kádból gyorsan körbetekertem magam törölközővel és feltettem egy alap sminket, gondoltam rendőrségen nem kell túlzásba vinni meg amúgy se szoktam nagyon festeni magam. A hajamat összefogtam és felvettem egy egyszerű csőnadrágot egy hosszított pulcsival és egy mellénnyel.
Mire leértem Rob már rántottával várt engem , de egy falat sem ment le a torkomon az idegességtől. Tudtam , hogy más lesz mint az akadémián, itt már élesbe megy az egész. Már nem gyakorlatok vannak, hanem ez maga a valóság.
-    Nessi itt vagy? – lóbálta előttem a kezét Rob , így visszazökkentett a valóságba
-  Ja , ja persze – válaszoltam
-  Érted menjek majd a műszak végén? – kérdezte kedvesen
-  Nem azt hiszem kapok kocsit , na de indulhatunk ? – felálltam a székről és kiverettem az autóhoz
Útközben nem nagyon beszélgettünk, bár mi Robertel igazán nem is nagyon szoktunk beszélni , de komolyan mert ő mindig dolgozik. Előtte pedig én jártam még suliba , kezdek csodálkozni ,  hogy - hogy bírjuk ki ilyen sokáig. Már sokszor álltunk a szakítás szélén , de valahogy mindig adtam neki még  egy esélyt.De ha fülébe jutnak a történtek akkor nekem végem .
- Na megérkeztünk drágám – mosolygott rám majd megcsókolt – Sok  szerencsét , de tudom , hogy ügyes leszel hisz mindig ügyes vagy . Szeretlek Nessi.
- Én is szeretlek Rob , és köszönök mindent – mondtam neki , majd puszit nyomtam az arcára .
Kiszálltam a kocsiból és elindultam a leendő  munkahelyem felé . Úristen nagyon izgatott vagyok , ezt a pillanatot vártam már nagyon rég óta , hogy végre azt mondhassam magamról hogy rendőr vagyok . - Remélem látod ezt anyu és remélem , hogy büszke vagy rám . Megígérem neked , hogy bosszút álok a gyilkoson nem fogja megúszni , ha addig élek is . Szeretlek anya – mondtam magamban és kibuggyant a szememből egy könnycsepp .
Beléptem az ajtón és egy csomó kedves ember nézett rám és üdvözöltek
-Szia te vagy biztosan Vanessa Hamilton az új kolléganőnk , nagyon örülök , hogy végre találkozunk Matt már nagyon sokat mesélt rólad -  mondta egy idősebb rendőr azt hiszem Hotte volt a neve . Hát igen Matt a tanárom volt az akadémián , nélküle nem lennék itt . Nagyon - nagyon sokat segített , és nagyon hálás is vagyok neki evégett . Úgy gondolom , hogy kis koromtól ő volt apám helyett az apám . Nagyon jó barátja volt anyunak . Az FBI- nál társak is voltak egy pár évig , de ez még a születésem előtt történt.
-Jó napot és köszönöm – válaszoltam majd továbbmentem
-Szia te vagy Vanessa ugye ? – kérdezte egy szőke hajú nő ,  azt hiszem a titkárnő volt az Emily
-Igen én vagyok – mosolyogtam
-A főnök már vár és a társad is nemsokára megérkezik – mondta kedvesen
-Ohh köszi akkor megyek is . –Beléptem a főnök irodájába, hát mit mondjak azt hittem hogy idősebb főnök lesz , de ehelyett egy 35 év körüli nő a főnök
-Jó napot Miss Hamilton a nevem Kim Krüger én vezetem ezt az őrsöt remélem sokáig magunk mellett tudhatjuk , tudja sokat hallottunk magáról és remélem az a sok jó mind igaz . Itt az igazolványa a fegyvere és a kocsi kulcsa a kocsija kint áll egy szürke Bmw m5 . Remélem Ön vigyázni fog rá és nem fog összetörni hetente legalább 3 kocsit mint a társa.- nézett rám szigorúan
-Hát nyugodjon meg nem szeretnék már az első héten meghalni – nevettem
-Remélem is – válaszol – A kollégája mindjárt megérkezik addig megmutatom az  irodáját.
-Rendben – bevezetett egy iroda helyiségbe ahol volt két asztal egymással szemben.A falon 2 TV volt ,és még volt bent külön egy asztalka 2 székkel.  Ahogy a bordelt elnézem az asztalon tuti hogy fiú társam lesz . Már nagyon kíváncsi vagyok rá .
Már rakodtam ki a dolgaimmal mikor valaki berontott az ajtón, és sikeresen kiverte a dolgaimat a kezemből .
 -Héé  nem tudsz vigyázni – szóltam rá
- Bocsi nem láttalak – válaszolta, nagyon ismerős volt a hangja , csak tudnám , hogy honnan
- Amúgy Vanessa Hamilton vagyok az új társad – nyújtottam neki a kezem , és mikor megfordult azt hittem , hogy szívrohamot kapok ott állt előttem az - az ember akivel reméltem , hogy többet nem találkozok .
-Ben Jäger vagyok – nyújtotta ő is a kezét gondolom még nem esett le neki , de ebben a percben egy ´fenébe´ szó hagyta el a száját , azt hiszem most esett le neki .
- Te, te , te hogy kerülsz ide?Ugye nem te vagy a társam?  – dadogtam el neki
- Ezt én kérdezhetném tőled cica?És igen én vagyok . Szolgálatodra felség, de várjunk csak nem is említetted , hogy rendőr néni vagy , akkor jobban megbüntettelek volna  – válaszolt perverz vigyorral az arcán
- Na ebből elegem van nem vagyok a macskád se a rendőr nénid se a társad te idióta  – vágtam hozzá egy dobozt amiből pakoltam ki a dolgaimat – Azt hiszem mind a ketten jobban járunk , ha áthelyeztetem magam – mondtam neki mérgesen .
- Azt nem hiszem Nessi , mivel akkor rájönnek a mi kis titkunkra azt meg ugye te sem akarod – válaszolt majd közelebb jött hozzám ,  és egyenesen a szemembe nézett, amitől én megremegtem  majd közeledni kezdett felém, én pedig kaptam az alkalmon és jól pofon csaptam .
- Na ezt mér kaptam nyuszi?Tudom hogy te is élvezted … – kezdett el nevetni
- Fogd már fel végre , hogy nem vagyok a nyulad se a macskád, ja és ne hívj Nessinek , úgy tudom ezt nem engedtem meg  neked , sőt azt se engedtem meg hogy tegeződjünk. Mit képzel együtt ültünk a bilin az oviba , hogy mindjárt letegez ?! – mondtam neki dühösen , mire ő megforgatta a szemeit
- A gond az , hogy te mondtad , hogy nekem csak Nessi vagy , úgyhogy sajnálom Nessi – hangsúlyozta a nevemet , majd kiment az ajtón.
A francba , hogy kellett nekem evvel a hülyével egybekerülnöm , komolyan annak örülnék ha kinyírnának most azonnal. Ekkora pofátlan idiótát komolyan nem 100 % -os ez az ember. Csak tudnám hogy lett ebből zsaru… De igaza van ennek az alaknak , ha áthelyeztetem magam , akkor rájönnek , és mindenki tudni fogja , hogy mi történt , szóval el kell viselnem , de nem baj menni fog , majd elképzelem hogyan nyírnám ki és egyből jobb kedvem lesz. Azért sem hagyom magam.
-COBRA 11 A  KÖZPONTNAK – hallatszott kintről a riasztó hangja
- Igen itt cobra 11 – szólt bele a mikrofonba Emily
- Egy holttestet találtak az autópálya mellett a folyó sodorta a partra , minden bizonnyal lelőtték és leesett a hídról – hallatszott
- Rendben máris indulunk – szólt bele Ben – Gyere már munka van – kiáltott be nekem az irodába
- Megyek már - szaladtam kifelé 
- Én vezetek , és ha rosszul lennél szólj akkor megállok , nem akarom , hogy a kocsit rókázd össze , még 1 hetes sincs. – mondta bunkó hangnemben
- Nyugodj meg bírom a gyorsaságot , nem hiába kerültem ide  - válaszoltam neki ugyanolyan hangnemben
Negyed óra alatt kb. odaértünk a helyszínre , ahol a gyilkosság történt.
– Mikor történt a gyilkosság ? – kérdezte Ben
– Feltételezzük , hogy tegnap éjjel 11 körül , de még várunk a halott kém jelentésére , várhatólag délutánra megérkezik .
 – Rendben . És mit tudunk az áldozatról az öngyilkosságot kizárhatjuk ? – csatlakoztam én is
 - Igen hölgyem mivel háton lőtték 3 x , és nála nem találtunk fegyvert , a szemtanúk szerint egy másik férfi volt éppen veszekedésközben lőtte le . Egyébként az áldozat neve Frank Berger 45 éves vállalkozó . A Bellagio Roadon lakott a feleségével együtt , a felesége még nem tud a történtekről.
-        Gyere Ness átvizsgáljuk a holttestet hátha találunk nála még valamit , ami nyomra vezethet nézd meg a zsebeit – utasított Ben
Mikor megláttam a holttestet  rosszul lettem , csak azt éreztem , hogy szédülök és a gyomrom kavarog , utána már csak sötétséget láttam magam körül. Azt hiszem ebben a percben jöttem rá , hogy mit is vállaltam avval , hogy zsarunak álltam.

A ruhám :) 


Az autóm :)
 



6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó gyorsan kövit :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a történet! Folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) am iratkozz fel nyugodtan :P :)

      Törlés
  3. Szia:))
    Bocsii, hogy csak most írok először, de telóról szoktam olvasni, és jajj hát eszméletlen amilyen részeket te össze tudsz hozni*-* (+1 feliratkozó :D)
    és van még itt valami számodra: http://carmen-love-story.blogspot.hu/p/dijak.html
    C.

    VálaszTörlés
  4. juuuj nagyon köszönöm :) most nagyon boldog vagyok :))) és köszönöm a díjat :)

    VálaszTörlés