2013. július 30., kedd

3.rész - Igérd meg , hogy nem szólsz senkinek sem ..

Hát meghoztam az új részt is :) Az új kinézetet nagyon nagyon köszönöm Vas Grétinek. :) http://takemetoneverlandzsg.blogspot.sk/ itt tudtok tőle kérni fejléceket. :) A negyedik résztől igyekeszem  hosszabb részeket hozni :) 
Hát akkor nem húzom az időt jó olvasást! :) És véleményeket kérek!! :)) 
                                                                     Viki :) 




Vanessa szemszöge
Reggel iszonyú fejfájásra ébredtem. Mikor körülnéztem rájöttem , hogy nem is otthon vagyok és hogy egy idegen pasas fekszik mellettem .
-Ezt nem hiszem el !!! – kiabáltam , mire a pasi felébredt .
-Jó reggelt cica – mondta nagy vigyorral az arcán
-Te meg ki vagy és  mit  keresek én itt , és mi történt? – kérdeztem idegesen
-Egy : a nevem Ben, de ezt te is tudhatnád mivel egész éjjel az én nevemet  kiabálltad . Kettő hát tudod idejöttünk az éjjel mert nem a disco közepén akartuk csinállni . Három : lefeküdtünk ennyi …  - válaszolta totál nyugodtan
- Te jó isten és én miért nem emlékszek semmire? – orditottam rá
- Hát mert eléggé be voltál rúgva husi – válaszolt egyhangúan
- És te meg kihasználltad a helyezetet mi ? Egy utolsó mocskos idióta hülye állat vagy .. Nemhogy hazavittél volna kihasználltad azt , hogy nem vagyok józan és csak úgy lefektetsz a következményekre nem gondolsz te barom?- kiabálltam rá – Amugy hol van a fürdő lezuhanyoznék aztán eltűnök … - kérdeztem már nyugodtabban
- A folyosó végén balra- válaszolta Ben
- Köszi- mondtam alig hallhatóan
Miután lezuhanyoztam lementem , ahol már Ben ült a kanapén és a tv-t bámulta .
-Na akkor azthiszem én megyek is – mondtam neki
- Figyelj ígérd meg , hogy erről senkinek nem szóllsz oké? – mondtam neki nyugodtan, de ő nemis figyelt rám csak a tv-t bámulta . – Figyelsz te rám egyáltalán?- kiabálltam rá
- Igen és  rendben szia – ennyivel elintézte
                                                                       *
Hazafelé azon gondolkoztam , hogy mi lesz ha ez kiderül Robert teljesen ki lesz bukva. Bár kitudja hogy ő mit csinált avval a tyúkkal , de szerintem nem csalt meg arra nem lenne képes bármennyire részeg is. Én meg mingyjárt lefekszem a legelső emberrel akit meglátok.
-Te jó ég én egy hülye kurva vagyok…- Remélem többet nem találkozok evvel a pasival nagyon remélem.
                                                                        *
Otthon Rob már idegesen várt .
-Mégis hol a fenében voltál ?- kiabállt rám
-Én …én csak az… egyik barátnőmnél aludtam- hazudtam neki
- Tényleg ?- Kérdezte Rob
- Igen persze hol máshol lettem volna?- kérdeztem nevetést szinlelve
-Remélem igazat mondasz - jött oda hozzám
-Persze , miért hazudnák neked - bújtam oda hozzá , de szörnyen éreztem magam
- Hiányoztál bébi- suttogta a fülembe , majd megcsókolt.


- Te is nekem – mondtam majd megöleltem azt hiszem többet nem tudok Rob szemébe nézni hisz megcsaltam hogy voltam rá képes ??? Ezt nem hiszem el .. de annyit tudok , hogy ezt nem szabad neki megtudnia .

4 megjegyzés: