2013. július 30., kedd

2.rész - Ezt megfogom bánni ...

Hát meghoztam a 2.részt is :) Lenne egy kérésem , aki olvassa az kérem hagyjon maga után valami életjelet légyszives :D köszi :* 
ui: 15+- os rész :D 
                                                                                                              Viki :) 




Vanessa szemszöge

- Hello cica – hallottam a mellettem ülő pasi hangját

-Hello – köszöntem énis vissza

-Ben vagyok téged hogy hivnak ? – kérdezte már kicsit sem józanul és egyre közelebb jött.

- Vanessa vagyok, de neked csak Ness. – válaszoltam én is .Már én sem voltam valami józan , és szórakozni jöttem úgyhogy nem zavartam el , nem érdekelt , hogy nekem már van valakim , hiszen ő is bulizik és ha jól értettem Robi maci nagyon jól elvan a ribancával.

- Szép neved van, és gyönyörű vagy. Hogy- hogy egyedül ? – kérdezte , és alaposan végigmért majd egy perverz mosolyt láttam az arcán , hát mit mondjak elég helyes pasi..

- Hát nem akart  senki velem jönni  – vágtam szomorú képet , erre ő közlebb jött .
- Nem kérsz valamit inni meghivlak – kérdezte kacéran
- De persze egy kis whiskey most jól jönne – válaszoltam
-Hmm .. azt énis szeretem – jött egyre közelebb hozzám már csak pár mm-re voltunk egymástól .

Ben szemszöge
-Hmm.. azt énis szeretem – mentem hozzá egyre közelebb , azthittem legalább tökön fog rúgni mert még annyira józan volt , de nem tette ,énis meglepődtem , pedig látszik rajta hogy ő nem olyan lány , akit bárki megkaphat , de én megfogom. – Megcsókoltam – hát mit mongyak azthiszem életem eddigi legjobb csókja volt de komolyan.
Egész éjjel  táncoltunk , nagyon birom ezt a csajt jó mozgása van imádom mikor a hátsójával hozzámdörgölődik azthiszem jobb lenne már más helyre menni … Reméllem az ágyban is ilyen jó lesz mint a táncparketten .
-Nem megyünk át hozzám ? – kérdeztem perverz mosollyal az arcomon miközben a nyakát puszilgattam , amit láthatólag nagyon élvezett , mert apró nyögések  hagyták el a száját.
-Oké menjünk – válaszolta majd megcsókolt
- A közelben lakom úgy hogy nem kell sokat gyalogolni – válaszoltam . Azt hiszem nekem nagyon kell ez a nő. De reggelre biztos megbánja de nem baj ,még hosszú lesz az éjszaka.
- Itt vagyunk – mondtam majd kinyitottam az ajtót. Amint beértünk mindjárt csókolózni kezdtünk , azthiszem mindjárt mehetünk a szobámba ..

Vanessa szemszöge
-Fú ez a pasi elképesztően jól csókol – gondoltam magamban
Amint beértünk a hálószobába egyből letett(?) inkább ledobott az ágyára majd kezdte el rólam letépkedni a ruháimat.. – Tudom érzem , hogy ezt megfogom bánni de nem érdekel semmi  most csak Benre tudok gondolni – legalábbis azthiszem igy hivják

A szoba a nyögéseinktől lett hangos . Legalábbis az én sikításaimtól ahogy Ben nevét mondogatom . Remélem egyedül lakik és más nem hallja. Miután mind a ketten elmentünk elnyomott minket az álom.Azt hiszem mondhatom , hogy életem egyik legjobb éjszakája volt.

8 megjegyzés:

  1. Kész a kritikád!:)
    http://bytheway-critics.blogspot.hu/
    xx Poppy

    VálaszTörlés
  2. kösziii :) remélem fogod olvasni a blogot :)

    VálaszTörlés
  3. Sziia készen van a kritikád: http://blogdesignand.blogspot.hu/2013/07/kritika_30.html
    ~Patrícia

    VálaszTörlés
  4. Azt mondtad érdekel a véleményem. Nos itt van.
    Nagyon jó, izgalmas, perverz történet lesz ebből, úgy látom!
    Írd kicsivel hosszabbra a részeket, s fogalmazd meg, írd le alaposabban a cselekvéseket, hisz az attól teljes. Ne siesd el.
    Ügyes vagy, jól kitaláltad a sztorit! Én olvasni fogom, mert érdekel, hogy mi lesz belőle. Tut, hogy sok embernek megfog tetszeni, hisz ez egy nem mindennapi történetnek ígérkezik.
    Hajrá, így tovább. ;)
    Csumezz, Bubesz Grimes.

    VálaszTörlés
  5. jajj nagyon szépen köszönöm mindjárt jön a 3. meg a 4. rész a 3. még rövidke de a negyedikmér eléghosszú :)) nagyon örülök h olvasni fogod :)

    VálaszTörlés