2013. július 29., hétfő

Prolológus

Vanessa Hamilton vagyok 25 éves, Los Angelesben élek. Az anyám rendőr volt még 14 éves koromba hunyt el,megölték őt. Az apámmal meg nem ápolok valami jó kapcsolatot,mivel rendőr lettem , és ez neki nem tetszett. Ő azt akarta , hogy a cégénél öregedjek meg az iróasztal mögött, de én nem ilyen életre vágyok. 14 éves koromban 
döntöttem  el  hogy rendőr leszek, azon a napon mikor anyámat a szemem láttára ölték meg. Akkor megfogadtam , hogy megtalálom azt aki megölte és nem is nyugszok addig míg rács mögé nem juttatom.
    A rendőrakadémiát ezen az éven végeztem el , szóval most kezdődik mégcsak igazán a karrierem. Az új állásomon az autópályarendőrségen Hétfőn fogok kezdeni. A volt tanárom ajánlott be oda , azt mondta , hogy az igazán nekem való lenne.Hát remélem igaza lesz.
  Ja és még nemis említettem a barátommal élek együtt már 5 éve együtt vagyunk a neve Robert Parker 35 éves , és hogy szeretem-e ? Igazából erre nem tudom a választ, inkább mondanám azt ,hogy elviselem.Még sosem voltam szerelmes nem tudom milyen érzés az. Gondolom most merül fel a kérdés hogy miért vagyunk együtt. Hát igazából azt hiszem azért mert mindenki úgy gondolja,hogy nagyon összeillünk , és hogy nem tudnak minket külön elképzelni.
Visszatérve a karrieremhez , remélem hogy hétfőtől igazán meg fog változni az életem és elkapom végre a gyilkost.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése