2013. augusztus 1., csütörtök

6.rész - Memories

Hali ! :) Na meghoztam a 6. részt. Kicsit szomorú rész lett.De azért remélem tetszeni fog :) ÉS KÉREM SZÉPEN KOMMENTELJETEK , VAGY SZAVAZZATOK :) NAGYON NAGYON FONTOS LENNE :) KÖSZÖNÖM :)
                                                                                                                 Viki:)


http://www.youtube.com/watch?v=T3zU5M67Zno ezt a zenét hallgassátok J

Vanessa szemszöge

Egy  ismerős szobában tértem magamhoz. Nem hiszem el hogy elájultam , most komolyan hogy lehetek ennyire idióta? Hiszen már láttam ilyet sőt ennél rosszabbat is átéltem 14 éves koromban. Még mindig előttem van anyám arca , ahogyan utoljára rám nézett. Soha nem fogom elfelejteni.

Visszaemlékezés : 2002 májusa

- Szia anyu – szaladtam oda hozzá , miután hazaértem az iskolából. Anyu éppen bevetésen volt és 2 hétig nem találkoztunk. Már nagyon hiányzott. De fura , hogy ilyen hamar hazaért ,azt mondta , hogy legalább 1 hónapig távol lesz. Remélem nincs valami baj .
- Szia kicsikém – ölelt át szorosan , és puszit nyomott a fejem tetejére.
- Hogy – hogy hazajöttél , azt mondtad , hogy csak 1 hónap  múlva jössz leghamarabb ? – kérdeztem tőle
- Hamarabb végeztünk az üggyel – válaszolta – Kicsim most menj fel a szobádba és pakolj el legalább 2 hétre való ruhát, elmegyünk nyaralni. – mondta mosolyogva
- De jó, és hová megyünk ? – kérdeztem izgatottan
- Londonba – válaszolta
- Imádom!! Megyek is pakolni.- indultam volna felfelé , de eszembe jutott valami- De  anya hiszen még iskola van. – mondtam neki
- Tudom Nessi , de kikértelek , mert lehet hogy csak most lesz szabadidőm , meg apádnak amúgy is dolga van Londonban , szóval ez most kapóra jött , hogy kell neki is menni .  Szóval siess pakolj össze és indulunk is– mondta mosolyogva .
- Már indulunk is ? – Csodálkoztam
- Igen 1 óra múlva indul a gép – válaszolta
                                                                                           ***
Egyszerűen imádom ezt a várost , gyönyörű . Mindig is el akartam ide jönni. Nagyon boldog vagyok hogy itt lehetek . Ott volt előttem a Big Ben , és a London Eye . Egyszerűen imádom . 
- Gyere kislányom – szólt utánam apa , mivel én teljesen ledermedtem a látványtól .

Megérkeztünk a hotelhez . Nagyon jól nézett ki .Anyuval elterveztük , hogy holnap elmegyünk vásárolni az Oxford Street-re. Mivel csak este érkeztünk meg csak vacsorázni mentünk le és el is tettük magunkat holnapra.
Reggel apunak hamar el kellett mennie valamilyen tárgyalásra , így anyával maradtunk ketten. Már alig várom a vásárlást. Imádok anyuval vásárolni , nagyon jó ízlése van. A szobámban készülődtem mikor egy nagy csörrenést hallottam az ebédlőből. Gyorsan kiszaladtam , és egy fekete ruhába öltözött alakot láttam meg amint jön be az ablakon , maszkot is viselt . És fegyvere is volt.
Mikor észrevett elő vette e fegyverét és rám célzott vele. Nagyon meg ijedtem .
- Anyu , anyu segíts valaki van itt – kiabáltam ijedten
Anyu megjelent a fickó háta mögött és le akarta ütni , de nem sikerült neki a pasi gyorsabb volt.
- Na ugye megmondtam hogy nem bújhatsz el te kis ribanc. A maffiával nem lehet szórakozni , mert azt úgyis megbánod . Akarod látni ahogy szétlövöm a kislányos fejecskéjét ? Majd utána a drága férjedet is megvárjuk , és azt is végignézheted , hogy őt hogy nyírom ki. – mondta a fickó .Anya kapott az alkalmon mikor a pasi nem figyelt és lefogta.
- Vanessa , szaladj , ahogy bírsz a szobámba a telefonomon nyomd meg az egyes gombot , ha felveszik mond bele hogy megtaláltak minket – mondta anya idegesen . Szót fogadtam neki és már szaladtam is a szoba felé . Felhívtam a számot. Egy pasi azt mondta máris feljönnek .
- Ezt még megbánod husi , úgysem ússzátok meg – hallottam a szobából
Ahogy kiértem a pasi ott állt előttem és épp meghúzni akarta a fegyverét. Én hirtelen becsuktam a szemem , és keservesen sírni kezdtem. Majd egy lövést hallottam. Kinyitottam a szemem és anyám a földön feküdt. A fickó közben kimászott az ablakon. Körülötte vértócsa , de anyám még ébren volt , azt hiszem a fejéből jött a vér. Leírhatatlan az - az érzés , amit akkor éreztem . El fogom veszíteni azt az embert akit a legjobban szeretek . – Nem , nem anya nem hagyhatsz itt hallod? – zokogtam
- Kicsim … én mindig vigyázni fogok rád , de most el kell  mennem , de mindig veled leszek idebent – fogta meg a kezem és a szívemhez nyúlt vele .
- De anya ne , én nem akarlak elveszíteni – mondtam – Túl fogod élni , nem lesz semmi baj , hidd el ,
- Nem kicsim , el kell hogy engedj . Igérd meg nekem , hogy nem fogsz mindig szomorkodni , és hogy nem fogod engedni , hogy bárki is irányítson téged , avval légy akit szeretsz teljes szívedből . Mikor szomorú vagy csak nézz fel majd az égre, és gondolj arra hogy onnan figyellek téged.  – nyögte ki anyám a szavakat . Én csak sírtam , nem akarom el engedni őt. Ebben a pillanatban anyám szeme nyitva maradt és nem reagált semmire . Próbáltam fel ébreszteni de hiába MEGHALT . Keservesen sírtam már szinte úgy ,hogy alig kaptam levegőt. Nem mozdultam el mellőle bíztam benne , hogy felébred. Az ajtón  lépett be Matt az embereivel együtt. Matt azonnal elvitt anyám mellől. Megkérdezte , hogy hová tűnt a az ember. Megmondtam neki , hogy kimászott az ablakon. Úgy látom őt is nagyon lesújtotta a látvány.A könnyeivel küszködött ő is.– Igérem anya hogy erős leszek, büszke leszel rám , és esküszöm  , hogy addig nem nyugszok míg meg nem találom a gyilkost. Szeretlek mindörökké! – neki még utoljára. Már vagyok annyi idős , hogy felfogjam mi történt körülöttem , és tudom , hogy többet nem fogom látni azt az embert akit a világon legjobban szeretek.

 Ez a pillanat örökre a bennem marad. Mikor feleszméltem Ben jött be az ajtón. Szükségem volt valakire , aki vállán kisírhatom magam , mert ezt mér nem bírom magamban  tartani tovább. Ki kell adnom magamból mindent, és azt hiszem erre a sírás a legjobb módszer.


Ben szemszöge
Mivel Nessi nem tért magához , és így nem tudtam megkérdezni hogy hol lakik,  ezért az én lakásomba hoztam . Nagyon megfog lepődni mikor felébred az biztos , és tuti megint lekiabálja a fejemet.  Egyébként mondtam már hogy nagyon édesen alszik , vagy nem is tudom hogy alszik –e inkább eszméletlen . Hogy lehet ő pont annak az idióta bűnözőnek a barátnője. Komolyan ennyire vak hogy nem veszi észre , hogy milyen alak ez a Robert ? Na mind egy inkább nem idegesítem fel magam rajta.
Lassan felvittem  őt a szobámba és lefektettem az ágyra . Na most elő is jött a piszkos fantáziám , eszembe jutott az az este,de azt hiszem most ezt el kell felejtenem . Betakartam őt majd lementem a konyhába . Gondolom éhes lesz mikor  felébred.
2 óra múlva
Ilyen nincs még mindig nem tért volna magához? Azt hiszem felmegyek , és megnézem.Felmentem a szobámba lassan benyitottam ,és olyat láttam amire nem számítottam. Nessi keservesen sírt már – már alig kapott levegőt. Térdeit felhúzta és ráhajtotta a fejét , hogy ne lássam .
- Héé .. nyugodj meg – simogattam meg a vállát . Majd közelebb húztam magamhoz .
- Köszönöm ,hogy itt vagy velem. – szipogta , majd szorosan magához húzott. Na ezen nagyon meglepődtem, azt hittem ,hogy az első dolga lesz lekeverni egy pofont. Nem tudom mi történt vele  ,de az biztos hogy valami nagyon szörnyű dolog , ha ennyire össze tud törni pár perc alatt. Nagyon remélem ,hogy nem Robert csinált vele valamit , mert akkor kinyírom . Nessi más  mint a többi lány, kívülről erős, magabiztos , bátor , de belülről teljesen össze van törve . 
                                     


2 megjegyzés: