2013. augusztus 15., csütörtök

4.Díj :)

A díjat köszönöm IR*-nek :) 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek.

1:Szeretem a barátaimat
2: Barna szemem van
4: Imádom a füstölt sonkát
4: Nagy cobra 11 rajongó vagyok
5:Gépészet-könyvelés szakon tanulok :DD
6: Imádok zenét hallgatni
7: Van egy kutyám :D
8: Még egy macskám :DD
7:2 év múlva értségizek :O
8:Utálom ha kihasznállnak
9: Van egy tesóm...
10: Szeretem a csokit, és minden fajta édességet
11:Imádok korizni



Kérdéseim: 
1.robottal vagy ősemberrel házasodnál össze szívesebben?Hát ő ... ez egy jó kérdés :D sztem egyikkel se :D
2.szereted a forma 1-et? Néha nézem :)
3.kóstoltál már meg valami olyat, amit nagyon nem kellett volna? (homok stb.)
Wasabi :D4.milyen szóval tudnád jellemezni magad?
hülye :DD 5.szereted a vízilovakat?
igen *.* :DD 6.Ö.... mi leszel ha nagy leszel?
rendőr :DD (szertnék , de úgyse jön össze) :D
7.Milyen színű a hajad?
szőkésbarna8.Próbáltad már megszámolni a csillagokat?
ahaaa9.Szerinted menők a csillámpónik?
imádom őket *.*10.Mit ettél legutoljára?
tejbegolyót :DDD 11.Kapok én is?:3
hogyne :DD 


Kérdéseim
1: Szereted a cobra 11-et?
2: Olvasod a blogomat ?:D
3: Szereted a csokit?
4: Szereted az állatokat?
5. Jársz bulizni?
6: Milyen filmeket szeretsz?
7:Elfogadnád Ian Sommerhaldert barátodnak?:D
8: Ki a kedvenc színészed?
9: Kedvenc együttes?
10: Szereted a kakót?:D
11: Kedvenc kaja?

Küldöm:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése